vineri, 28 martie 2008

Moby - noul album "Last Night"


Moby lanseaza cel de-al saselea album de studio, “Last Night”, la Mute Records. Cele 15 piese de pe album au fost inregistrate in studioul sau personal din Manhattan New York si mixate de Dan Grech – Maguerat care a lucrat de asemenea cu Radiohead si cu Scissor Sisters.

Noul album contine colaborari inedite cu artisti ca Sylvia de la Kudu, MC Aynzli si MC Smokey si S.O. Simple din trupa nigeriana de hip-hop 419 Squad.

Moby despre noul sau album, “Last Night”:

“Este mult mai orientat spre stilul dance si suna mai electro decat ultimele mele albume, probabil ca rezultat al experientei recent acumulate ca DJ. Si am cativa artisti interesanti invitati pe album. Dintre acestia, preferatul meu este rapper-ul din piesa “I Love To Move In here”. Numele sau e Grandmaster Caz, si este unul dintre compozitorii de la “Rappers Delight”. Canta rap din 1975, si sunt foarte fericit ca am reusit sa am un featuring cu el pe acest album.”

Niciun comentariu: